Fórum - Téma


Stale se opakujici chyby v rj


Fórum 206 Stale se opakujici chyby v rj

Manuály  |  Inzerce  |  Model Peugeot 206  |  Naše vozidla



2017-08-11 16:25:52

Zdar doufam ze nekdo bude chytrejsi nez ja a poradi mi potykam se jiz delsi dobu se zvlastnim problemem ,

Svitila kontrolka motoru tak jsem pres dia nacetl chyby a vsechny je smazal ( bylo jich 10 )

Od lambda sond az po zapalovaci civku atd jelikoz auto dlouho nejelo a predelaval se spoustu veci v motoru tak jsem to ani nezkoumal a proste je bez jakyhokoliv studovani smaznul a cekal jsem jestli se objevi nejake *nove*

chvili klid a potom se rosvitila znovu jenze chyby ktere to vypisuje mi nedavaji absoulutne smysl

1. Lambda sonda - vyhrev

2. Lambda sonda - obvod

3. Lambda sonda - Vyhrev

4. Lambda sonda - obvod

( ukazuje to pro obe sondy pred katem i za katem)

5 Regulacni ventil volnobehu

6 Snimac skrtici klapky

7 solenoid malfunction

sondy sem menil ( pro jistotu ) takze jsou nove auto neskube proste jede uplne normalne jen sviti diagnostika motoru

Nekdo nejake rady ? podle me by mohl byt problem nekde v elektrice ale kde mam hledat ?

RJ ? Svazky ? Kostry ? ja uz fakt nevim poradi mi nekdo pls

PS: kdyz chyby smazu kontrolka nesviti parkrat nastartuju vse taky ok ale proste se pak rosviti ve stejnem slozeni chyb

2017-08-11 18:07:20

Takto se projevují přímo odpojené součásti, stáhni tady z manuálů schéma , nejvíc informací je

v ,,equipement-electrique´´, motory jsou 161-168. najdi nejvíc podobné, variant je mnoho (ecu -3 konektory nebo 1, EGR ano/ne).

Najdi čísla pinů a změř to přímo na konektoru ecu.

1,3. lambda ohřev musí mít cca 10 Ohmů

2.4. ohmetrem neměřitelné

5 cívka - např 50 ohmů

6 snímač klapky - potenciomter cca 1kOhm, od r2003 Hallova sonda.

7. opět cívka.

předem zkontroluj ukostření motoru na kostru a aku. dobré uzemnění je základ všeho

s chybou 5.6. to snad ani nemůže normálně jet, je v tom vůbec správná ecu?

2017-08-11 18:22:53

Dle schématu je ohřev L1,L2 a ventil 1215 na společném napájení 12V , kablík č 1223 na pojistku F34.

Může se tím toho napájet i víc , zkontroluj tu pojistku , BH34 vedle aku.

Nebo napíchni L1,L2 jeden z bílých musí mít trvale 12V.

ECU druhý bílý spíná na kostru, je to jako obrácená logika 0V -hřeje.

Vše okolo ecu velmi opatrně, staré praktiky - škrtání drátem vede k umrtvení.

2017-08-11 22:01:09

jelen222: uz do toho koukam ECU je spravna to vim 100 procent podivam se zitra na vsechny kostry co tam jsou prostrikam konektory kontaktolem a podivam se na tu pojistku a je mi taky divny ze to stema chybama vubec jezdi a co je na tom nejvic zvlastni je to ze to jede uplne normalne

2017-08-12 16:58:26

czrkmcz: Skús ukostriť i obal riadiacej jednotky, pár krát mi to už pomohlo pri takýchto fantómových poruchách.

2017-08-12 18:30:22

pastorek: Ahoj, to bylo prvni co jsem udelal, Veskere ukostreni jsem kontroloval a ocistil a pridelal zpet, podle autodat jsem kontroloval pojistky i vyse zminenou F34, tu jsem vymenil za novou, a chyby se objevili znova, U RJ mam kabel na kostru udelanej ( obal rj - kastle ) nepomaha vubec nic, pritom to hlasi chyby ktery nejsou mozny kdyz lambda jsou ok obe, hlavne si nejak nedokazu vysvetlit chybu IVC solenoid circuit mal.... to by melo byt neco se skrtici klapkou ??? dnes se ale objevil problem dalsi, po otoceni klicku se vyblazni rucicka teploty chladici kapaliny 3-4x projede celou drahu od 70 az do cervenyho a pak zustane lezet a pak funguje normalne uz nevim co si o tom myslet

2017-08-12 23:21:16

Zpracuji ty chyby, je to divné, a to mě zajímá

2017-08-15 19:35:17

*** Vyřešeno ***

Pomohla výměna kabeloveho svazku motoru ...

Děkuji všem za rady a reakce

2017-08-16 06:25:09

czrkmcz: Dík za info, to muselo být snad přeseklé

2017-08-16 15:06:11

jelen222: to zjistim az bude cas tak ho celej rozmotam a propipam


Odpovědět