Fórum - Téma


Peugeot 407


Fórum 407 Peugeot 407

Manuály  |  Inzerce  |  Model Peugeot 407  |  Naše vozidla



2017-06-23 19:21:21

Peugeot 407 1.6hdi mi začal kourit černé po větším sešlápnuti plynu. Diagnostika ukázala vadny egr ten jsem nechal vyměnit. Je možné že dal kouří,prej se to vše pročistí během jízdy. Děkuji za rady

2017-06-23 20:31:15

Teoreticky to možné je ale príliš tomu neverím.

2017-06-24 00:48:09

Po vymene se mi ukázala kontrolka fap je to znova v servise možná to bude chtít regeneraci prej

Nic jiného prý diagnostika neukázal a mimo toho egru

2017-06-24 22:06:08

asensio: Teoreticky keď to dymilo, tak to zapchalo FAP natolko, že sa musí vyčistiť. Urob diagnostikou nutenú- umelú regeneráciu, a potom uvidíš. Ja by som najskôr urobil dlhšiu jazdu napr. po dialnici, aby sa to samo vyčistilo, a potom ,keby to nepomohlo dal by som to do servisu. Možno si sa unáhlil s tým servisom. Oni pokial vedia o čom je reč, urobia diagnostikou to čo som písal vyššie, a Ty uvidíš ,čo Ti naučtujú.

2017-06-25 10:09:52

Ano svítí mi fap řekly že ho skusi regenerovat nebo se výměni. Nechápu jak může auto s fapem hulit a zároveň ho zanist??

A pořád to hulí

2017-06-25 20:03:23

jozef: Tak potom ten FAP tam neni. je vysekaný.

2017-06-25 20:45:01

Proc tedy dia.ukazuje že je zaneseny

Co teda hulí??

2017-06-25 22:23:10

asensio: Elektronika nevie zistiť či je filter zanesený, túto skutočnosť zisťuje porovnávaním tlaku pred a za filtrom. Pri väčšom rozdiele to vyhodnotí ako zanesený filter. Stačí aby bol poškodený senzor či upchatá rúrka z konca FAPu a už hlási upchatý filter i keby tam nebol.

Motor dymí tromi spôsobmi:

  • do modra - spaľovanie oleja
  • do biela - nespálení nafta, voda pri spaľovaní, v chladnom počasí i studený výfuk
  • na čierno . prebytok paliva

Tebe dymí ako?

2017-06-26 05:42:48

Cerne

2017-06-26 07:36:02

Tak potom skúsiť vynútiť regeneráciu.

Ja by som ešte vyčistil váhu vzduchu a preveril či je v nádržke aditívum. Stáva sa že v rámci úspory nákladov namiesto aditíva nalejú naftu.

2017-06-26 11:24:57

Pak je tedy možné že to hulí jo a hlásí chybu fap?? Auto jede normal plynule a nouzak ani jednou

2017-06-26 13:36:14

To sú otázky...

Preto to píšem že je to možné i keď osobne si myslím že tých chýb bude viacej.

2017-08-13 04:47:29

Přijet to ke mě,samozřejmě vezmu diag a projedu aktuální hodnoty ,tzn. korekční množství,akt.požadavek na regeneraci,akt.odečet čidel řízení směsi,tlak před a za Fapem,popř.diferenční tlak, atd.atd. U různejch modelů a výrobců se liší co mi kts-ka nabídne.Defacto vycházím z toho, že by motor kde probíhá spalování tak jak má u EURO5 neměl výrazně kouřit.S tím aditivem (tady neni ADBlue!)může být také souvis.

Je pravda že FAPfiltr by měl tyhle saze zachytit a tím se dožadovat časté regenerace.Pokud kilometrovým proběhem už nepozbyl svou funkci(ale to je pak spíš neprůchodnej-nekouří,nemůže).V souvislosti s ním pak KAT.Každopádně nevim jestli tenhle příspěvěk ode mě bude něco platnej,těch příčin může být daleko víc! Mechanické závady-vedení vzduchu,regulace TD,apod.Naposled co jsem řešil něco podobného: repas vstřiků,korekční množ.:hodně přes 2.5mg/zdvih! na 1.válci - hotovo -ten vlastně tekl do válce! Fap ucpaný! Bouchlo vedení výfuku ve vlnovci!(potom asi nejdelší vlnovec na světě)před Kat,to celé se stalo během asi15min na volnoběh během měření!Takže nový celý Fap+kat+přísl.,takže tady to bylo celkem jasný,navíc tady nechal zákazník závadu dojít do extrému!Ten Vstřik musel být vadný dávno. V servise kam jezdil údajně prý vždy pouze načetli DTC. S hodnotami (měřením veličin), nebo s testy akčních členů vůbec nepracovali.Ještě bych dodal že se podle zákazníka sporadicky projevovala závada,nebo občas svítila kontrolka závady na motoru,něco se prý stále řešilo s EGR ventilem.Apod.


Odpovědět